czwartek, 31 października 2013

Specjal

Dzięki swej determinacji udało mi się skończyć to małe coś. Oczywiście jak zawsze odkładałam to na ostatnią chwilę i nie wygląda tak, jak wyglądać powinno, no ale cóż. 
HAPPY HALLOWEEN <3


Chciałam dodać napis na obrazku, ale, hm, nie rozplanowałam tego wcześniej i już nie chciałam wciskać go na siłę, obiecuję, że na święta się poprawię. Tło też miało być zupełnie inne (takie wykokszone w kosmos, z dyniami, grobami i strasznym domem), ale jako, że zabrałam się za lineart i kolorowanie dopiero dzisiaj... Ekhem, prokrastynacja, ekhem. 

Także tego, mamy Lilkę jako czarownicę, Kalę jako mumię i Patryka jako zombie, Milo jako wampira i Nikę jako cną białogłowę, jego ofiarę. 

Czas nasłuchać się piosenek z Miasteczka Halloween i wyruszyć na maraton horrorów do kina. 
A potem spróbować wstać rano i powrócić do naszej polskiej tradycji. 

Peace!

Lilu

2 komentarze:

  1. elo tu michał.
    chciałem tylko napisać adnotację, że nie narysowałaś mnie jako ducha xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym miała narysować wszystkich, którzy chcieli, to chyba bym do końca roku się nie wyrobiła <3

    OdpowiedzUsuń