środa, 4 września 2013

Braki

Zaczęłam rysować tę parę i potem stwierdziłam, że narysowanie Lilki i jej kumpla w moim standardowym stylu będzie niewłaściwie, więc... Wyszło to. Sami oceńcie.

Żeby powstrzymać jakąkolwiek falę hejtów i żalów, nie mam nic przeciwko otyłym ludziom. Ale for God's sake, niech oni mają też poczucie własnego ciała i estetyki, bo oglądanie kobiet puszystych w obcisłych bluzeczkach, z których wylewa się wszystko do najprzyjemniejszych nie należy.

Obiecuję też, że to jedyny komiks, w którym użalam się nad swoją samotnością i w ogóle. Generalnie Michał jest człowiekiem, który wytyka mi mój brak życia uczuciowego oraz cycków, a chciał komiks ze sobą, to ma.

W ogóle, Lilu w spódnicy, wtf.

Peace!

Lilu

2 komentarze:

  1. Poczuwam sie do napisania stndardowego komentarza:
    lovczi maxi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilu spoko, moja mnie zostawiła, elo hejty

    OdpowiedzUsuń